درخواست تابلو
تاریخ انتشار : 29 مهر 1402

تولید تابلو برق در تهران + تابلو برق صنعتی– بنیان تابلو


تولید تابلو برق در تهران توسط شرکت‌های متعددی صورت می‌گیرد. ساخت تابلو برق مستلزم مهارت و تخصص است که بایستی توسط مهندسین خبره و باتجربه در حوزه ساخت تابلوهای برق و نقشه کشی برق صورت گیرد. تولید تابلوهای برق طی مراحل مشخص و با نظارت دقیق نرم‌افزارهای مدیریتی و پرسنل متخصص صورت می‌گیرد تا هرگونه خطا به حداقل برسد و محصولی با کیفیت به مشتری ارائه شود. چنانچه شما نیز دغدغه طراحی، ساخت، اجرا و نصب انواع تابلو برق در تهران را دارید، می‌توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

تولید تابلو برق در تهران
ساخت تابلو برق مستلزم مهارت و تخصص است که بایستی توسط مهندسین خبره و باتجربه در حوزه ساخت تابلوهای برق و نقشه کشی برق صورت گیرد.

 

طراحی و ساخت تابلو برق در تهران

تابلو برق صنعتی از تجهیزات ضروری هر واحد صنعتی است که جهت حفاظت الکتریکی، نظارت و کنترل بر عملکرد تجهیزات برقی مورداستفاده قرار می‌گیرد. طراحی و تولید تابلو برق عملی بسیار دقیق و حساس و مستلزم توجه به تمامی جوانب و رعایت استانداردها است. از عوامل بسیار مهم در طراحی و ساخت تابلو برق می‌توان به مکان استفاده، شرایط حرارتی و رطوبتی، سطح ولتاژ، تجهیزات حفاظتی و کنترلی مورد استفاده و همچنین درجه حساسیت قطعات الکتریکی اشاره کرد. علاوه بر این‌ها مواردی از قبیل ایمنی، زیبایی، استحکام تابلو برق، کاهش تلفات شبکه، سهولت در دسترسی، تعمیر و نگهداری، حفظ امنیت تجهیزات نیز از موارد موردتوجه در طراحی و ساخت تابلو برق است.

بنیان تابلو به‌عنوان یکی از مراکز معتبر تولید تابلو برق در تهران با بهره‌مندی از تیم بزرگی از متخصصان و مهندسین باتجربه، حرفه‌ای و طراز اول صنعت طراحی و ساخت انواع تابلو برق را از ابتدا تا انتها، مطابق با استانداردهای بین‌المللی و پیشرفته‌ترین طرح‌های موجود برای بخش موردنظر شما انجام می‌دهد.

مراحل طراحی و تولید تابلو برق در تهران

تابلو برق مصارف گوناگونی دارند که به تبع موجب تنوع گسترده در نحوه طراحی و ساخت تابلو برق است. اما به طور کلی مراحل تولید و مونتاژ تابلو برق، از ایده اولیه تا ساخت نهایی به ترتیب زیر است: 

  • طراحی و آماده کردن نقشه ایزومتریک 
  • جوشكاري، برش کاری، خم کاری و سوراخ کاری بدنه
  • رنگ کاری بدنه
  • مونتاژ بدنه و اسكلت داخلي تابلو برق 
  • مونتاژ قطعات الكتريكي و سیم کشی
  • تست و کنترل کیفیت تابلو برق

مرحله اول فرآیند تولید تماس با مشتری برای ارزیابی اولیه است. این مرحله در ارزیابی توانایی ما برای ارائه پاسخ کافی و امکان سنجی خدمات و مهم‌تر از همه، زمان بندی دقیق برای پوشش تولید و تحویل ضروری است. هنگامی که جزئیات درخواست مشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، قیمت دقیقی در مورد کل خدماتی که باید اجرا شود، همراه با جدول هزینه و تاریخ ارسال احتمالی ارائه می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مراحل تولید تابلو برق در تهران چه از طریق نرم‌افزار مانیتورینگ و چه اپراتورهای متخصص با دقت دنبال می‌شود و احتمال خطا را به حداقل می‌رساند. 

تولید انواع تابلو برق صنعتی 

بنیان تابلو به عنوان مرکز معتبر تولید تابلو برق در تهران، طراحی و تولید انواع تابلو برق‌های صنعتی ولتاژ ضعیف و ولتاژ متوسط را پوشش می‌دهد. تابلو برق تغذیه موتوری، تابلوهای توزیع اصلی و فرعی، تابلو برق حفاظت و کنترل، تابلوهای خازنی، تابلو برق‌هایی با قابلیت اتصال به سیستم‌های کنترل قابل برنامه‌ریزی و تابلوهای روشنایی بخشی از تابلوهای تولیدی این شرکت هستند که بسته به محیط داخلی یا خارجی در انواع ایستاده، کشویی و یا دیواری منطبق بر استانداردهای جهانی و با درجه حفاظت بالا در برابر باران، برف، سرمای سخت، خاک، گرد و غبار و... قابل سفارش هستند.

 

تولید انواع تابلو برق صنعتی 
بنیان تابلو به عنوان مرکز معتبر تولید تابلو برق در تهران، طراحی و تولید انواع تابلو برق‌های صنعتی ولتاژ ضعیف و ولتاژ متوسط را پوشش می‌دهد.

 

سفارش تولید تابلو برق در تهران

چنانچه مایل به سفارش تولید تابلو برق در تهران منطبق با استانداردهای جهانی با بهترین کیفیت زیر نظر بهترین متخصصین را دارید، مکان درستی را انتخاب نموده‌اید. خدمات بنیان تابلو ساخت انواع بدنه تابلو برق صنعتی کوچک یا بزرگ با انواع قطعات را شامل می‌شود. شما می‌توانید خدمات ما را بررسی کنید و و در نهایت بهترین‌ها را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. 

ما با نوآوری، مسئولیت‌پذیری، تلاش و مهارت پرسنل خود و به کارگیری آخرین فناوری‌های، محصولات و خدمات خود را توسعه داده و در بازار تولید تابلو برق، عنوان برترین شرکت را کسب خواهیم کرد. ماموریت ما موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  • طراحی و تولید تابلو برق در تهران با کیفیت بالا با بکارگیری آخرین تکنولوژی‌ها
  • ایجاد ارتباط دائمی با مشتریان از طریق ارائه خدمات استثنایی
  • ایجاد محیطی برای یادگیری و رشد نیروی کار ماهر و فضایی برای توسعه نوآوری و خلاقیت
  • قدردانی از نظم و مسئولیت‌پذیری پرسنل و ایجاد رضایت با ارزش نهادن به رفاه و آرامش آن‌ها
  • داشتن یک رابطه دو سر برد با سهامداران، پیمانکاران، تامین‌کنندگان 
  • تعهد به بهبود مستمر در فرآیندهای صنعتی و تجاری

هزینه تولید تابلو برق در تهران

هزینه تولید تابلو برق در شهر تهران می‌تواند بسته به حجم تولید و پیچیدگی یا سادگی تابلو برق متفاوت باشد. تولید یک تابلو برق ساده در واقع می‌تواند بسیار متفاوت از ساختار تابلوهای سری باشد که به یک سیستم سیم‌کشی پیچیده و یکپارچه نیاز دارند. 

سخن پایانی

یک تابلو برق اساسا یک مرکز کنترل بار است. تمام اقدامات الکتریکی مانند توزیع نیرو، انتقال و حفاظت از سیستم قدرت، صرفا از طریق استفاده از تابلو برق صورت می‌گیرد. بنیان تابلو به‌عنوان یکی از مراکز معتبر تولید تابلو برق در تهران قادر به تولید و نصب انواع تابلو برق به صورت تک و سری با سیم کشی اتوماتیک بر اساس نیاز مشتری هستیم و به لطف مجهز بودن به انواع و اقسام ماشین‌آلات به روز و برخورداری از متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت هستیم.


سوالات متداول

یک تابلو برق اساسا یک مرکز کنترل بار است که تمام اقدامات الکتریکی مانند توزیع نیرو، انتقال و حفاظت از سیستم قدرت، تنها از طریق آن صورت می‌گیرد.
مکان استفاده، شرایط حرارتی و رطوبتی، سطح ولتاژ، تجهیزات حفاظتی و کنترلی مورد استفاده، درجه حساسیت قطعات الکتریکی، ایمنی، زیبایی، استحکام از عوامل تعیین‌کننده در طراحی و ساخت تابلو برق هستند.
مراحل تولید تابلو برق شامل طراحی و آماده کردن نقشه ایزومتریک، جوشكاري، برش کاری، خم کاری، سوراخ کاری ورنگ کاری بدنه، مونتاژ بدنه و اسكلت داخلي، مونتاژ قطعات الكتريكي و سیم کشی و تست و کنترل کیفیت تابلو برق است.
هزینه تولید تابلو برق می‌تواند بسته به حجم تولید و پیچیدگی یا سادگی تابلو برق متفاوت باشد.
جستجو در مقالات و آموزش‌ها
جدیدترین مقالات و آموزش‌ها
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت بنیان تابلو می‌باشد.