درخواست تابلو
تاریخ انتشار : 09 خرداد 1402

فریم تابلو برق دیواری


 

جنس تشکیل دهنده فریم تابلو برق دیواری با توجه به نوع کاربرد آن بسیار مهم است که در طی زمان در مقابل شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی داشته باشد.  جنس بدنه تابلو برق دیواری از دو نوع ورق سیاه و ورق گالوانیزه می‌تواند باشد. بنیان تابلو در تولید بدنه تابلو برق دیواری به دلیل چسبندگی بالا و رنگ‌پذیری عالی از ورق سیاه و برای سینی و صفحه گلند از ورق گالوانیزه استفاده می‌کند. 

ضخامت فریم تابلو برق از عوامل دیگری است که باید به آن توجه کرد و استانداردی که بنیان تابلو در تولید تابلو برق دیواری رعایت می‌کند به این صورت است که برای فریم بدنه حداقل ضخامت 1.5 و برای سینی و صفحه گلند ضخامتی حدود 2 در نظر می‌گیرد. 

رنگ‌های مورد استفاده در تابلو برق دیواری صنعتی به دو صورت 32*70 یا  35*70  می‌باشد، که بر حسب سفارش مشتری تعیین می‌شود. 

تابلو برق دیواری بنا به محل قرار گیری آن در محیط داخلی و یا خارجی در دو تیپ روبند دار و یا بدون روبند تولید می‌شود که تابلو برق روبند‌دار دو مدل پیچی و لولایی دارند. نکته مهم دیگر این است که تابلو برق‌هایی که در محیط باز استفاده می‌شوند حتما باید سقف بارانی داشته باشند. 

پشت درب‌های تابلو برق‌های دیواری بنیان تابلو از فوم تزریق به جای نوار چسب‌دار استفاده شده است. 

در بازار صنعتی تابلو برقهای دیواری از ورق‌هایی با ضخامت 0.7 به بالا تولید می‌شوند، اما بنیان تابلو برای تولید حداقل ضخامت  1.5  در نظر میگیرد و بنا به درخواست مشتری افزایش هم می‌دهد. 

 

 

جهت سفارش بدنه تابلو برق دیواری یا استعلام قیمت بدنه تابلو برق مورد نظر خود از طریق لینک زیر اقدام نمایید. 

سفارش یا استعلام قیمت فریم تابلو برق دیواری
نمونه پروژه‌های انجام شده توسط تیم خلاق و مجرب بنیان تابلو 

 

بدنه تابلو برق دیواری

 

جستجو در مقالات و آموزش‌ها
جدیدترین مقالات و آموزش‌ها
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به شرکت بنیان تابلو می‌باشد.